SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.instyle.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Podjetje izdaja e-račun.
Spletna trgovina www.instyle.si prek spleta omogoča nakup oblačil in modnih dodatkov, kar je razvidno iz prikaza na podstraneh prodajnega programa, ki je predstavljen tudi v glavnem meniju. Na spletnem mestu si lahko ogledate celotno ponudbo, informacije o artiklih in cene.
Kupec se pred oddajo naročila strinja s celotnimi pogoji poslovanja.
Slike artiklov so delo profesionalnega fotografa. Vzorci se lahko na dejanski sliki minimalno razlikujejo kar pomeni, da lahko prihaja do rahlih odstopanj. Prav tako se lahko rahlo razlikuje barvni odtenek zaradi različnih nastavitev ekranov.
Ob dolenjski železnici 196
1000 Ljubljana
Slovenija
CENE
Vse cene artiklov navedene v spletni trgovini vsebujejo 0% DDV, ki je prav tako prikazan na prejetem računu in ne vključujejo stroškov dostave. DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost.
Pridružujemo si pravico za spremembo cen brez predhodnih obvestil in pojasnil.
Postopek nakupa pred oddajo naročila
- Izbira izdelkov
Pred oddajo naročila v spletni trgovini izberite želene izdelke. To storite tako, da v pogledu posameznega izdelka kliknete na gumb "V košarico".
- Potrditev košarice oz. povzetek naročila
Ko izberete ustrezne izdelke, se premaknete na stran košarice oz. blagajne. Tukaj lahko ponovno pregledate vaše izbrane izdelke, po potrebi spremenite količino, dodate nove izdelke ali jih odstranite iz košarice. Na tej strani je omogočeno tudi posebno polje za popust, imenovano "Kupon".
- Prijava
V tem koraku nakupa se je treba prijaviti in vpisati osebne podatke. Vpis osebnih podatkov je namenjen zgolj dostavi in je v skladu z GDPR.
- Naslov
Pri izbiri naslova določite naslov dostave. Naslov dostave je lahko drugačen od vašega osebnega naslova - v tem primeru torej izbrane izdelke pošljemo na izbrani naslov.
- Dostava
Za nas dostavlja Pošta Slovenije.
- Plačilo
Zadnji korak je namenjen končnemu preverjanju in končni potrditvi vašega naročila, kjer lahko košarico spremenite. S klikom na gumb se strinjate z oddanim naročilom ter pogoji poslovanja in dokončno potrdite vaš nakup.
Postopek nakupa po oddaji naročila
- Naročilo v čakalni vrsti
Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto V IZVEDBO. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.
- Naročilo potrjeno
Naročilo gre v nadaljnjo obdelavo.
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem z elektronskim sporočilom obvesti kupca. Ponudnik v tem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi ali v primeru pritožbe.
PREKLIC NAROČILA ALI ODSTOP OD POGODBE
Kupec, ki naroči izdelke v spletni trgovini InStyle (www.instyle.si), lahko, če z naročenimi izdelki ni zadovoljen ali želi od pogodbe (nakupa) iz kakršnegakoli razloga odstopiti, v 14 dneh od prejema izdelka sporoči (pisno ali na e-naslov: info@instyle.si podjetju, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Nato mora v 14 dneh po sporočilu o odstopu blago dostaviti podjetju (na naslov: InStyle, EvaŽagar s.p., Ob dolenjski železnici 196
1000 Ljubljana Slovenija).
Kupcu na v 14 dneh od prejema sporočila vrnemo vsa opravljena plačilana brez njegove izrecne zahteve.
Kupec mora podjetje o odstopu od pogodbe obvestiti z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Odstopna izjava mora biti poslana v roku, ki je določen za odstop od pogodbe. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka blaga oddana v roku.
Stroške, ki nastanejo ob vračilu blaga, poravna kupec. Vrnjeni izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani.
STVARNA NAPAKA
Stvarna napaka pomeni, da:
- izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za normalno rabo ali za promet;
- izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Uveljavljanje stvarne napake:
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v šestih mesecih od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.
Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v osmih dneh ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena zakona, ki ureja varstvo potrošnikov.. Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporna.
NAČINI PLAČILA
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino ali plačilno kartico ob prevzemu (pošiljko dostavi Pošta Slovenije);
- z nakazilom na račun upravitelja InStyle, Spletna trgovina, Eva Žagar s.p. (po ponudbi/predračunu);
- različne druge oblike elektronskega plačila s plačilnimi karticami.
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem in/ali elektronskem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.
DOSTAVA
Za nas dostavlja Pošta Slovenije. Cena poštnine je brezplačna.
Če je artikel na zalogi, ga prejmete v dveh ali največ treh delovnih dnevih.
VRAČILO BLAGA
Odstop od pogodbe ali vračilo blaga je v skladu s 43.c členom Zakona o varstvu potrošnikov mogoče v 14 dneh od prejema blaga, vendar mora kupec v tem času o tem tudi obvestiti ponudnika. Vrnjeno blago mora biti nepoškodovano, brez sledi uporabe in neoprano. Kupec blago skupaj s priloženimi podatki pošlje ponudniku na lastne stroške na naslov InStyle, EvaŽagar s.p., Ob dolenjski železnici 196, 1000 Ljubljana, Slovenija. Kupnina blaga se nakaže oziroma vrne kupcu v osmih dneh od prejema pošiljke.
Kupec mora vrnjenemu blagu priložiti naslednje podatke:
- ime in priimek
- ime artikla
- e-naslov
- številko e-računa
- ČITLJIVO izpisano TRR številko (SI56...)
Ponudnik vrne kupnino v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe, pri čemer si pridržuje pravico, da zadrži vračilo do prevzema vrnjenega izdelka oziroma dokler kupec ne predloži dokazila, da je izdelek poslal nazaj ponudniku.
Ponudnik prejeto plačilo kupcu vrne z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov..
Zamenjate lahko samo izdelke kupljene v spletni trgovini www.instyle.si. Menjava izdelkov kupljenih prek drugih prodajnih mest je možna samo tam, kjer je bil izdelek kupljen.
MENJAVA BLAGA
Menjava je mogoča v primeru, da kupec vrne ponudniku blago, ki je brez sledi uporabe, nepoškodovano in neoprano. Kupec blago skupaj s priloženimi podatki pošlje ponudniku na lastne stroške na naslov InStyle, EvaŽagar s.p., Ob dolenjski železnici 196, 1000 Ljubljana, Slovenija.
Kupec mora vrnjenemu blagu priložiti naslednje podatke:
- ime in priimek
- ime vrnjenega artikla
- ime in velikost novega željenega artikla
- e-naslov
- številko e-računa
- ČITLJIVO izpisano TRR številko (v primeru razlike končnega zneska-vračilo)
PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in si kar najbolj prizadeva izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Pritožbo lahko uporabniki pošljejo na e-naslov info@instyle.si ali po klasični pošti na naslov: InStyle, EvaŽagar s.p.
Ob dolenjski železnici 196
1000 Ljubljana
Slovenija.
Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Podjetje InStyle, Eva Žagar s.p. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si podjetje InStyle, Eva Žagar s.p. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga ves čas obveščati o poteku postopka.
IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Skladno z zakonskimi normativi podjetje InStyle, Eva Žagar s.p. ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. InStyle, Eva Žagar s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Republike Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
Platforma je na voljo potrošnikom na:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.